bebis - synliga sparkar

Hihi! <3
Igår när jag och älsklingen låg och tittade på tv (ca. 22.24) så försökte jag väcka vår lilla bebis där inne:) Efter ett tag så kände jag hur de började röra sig där inne, och ganska högt upp på magen. Så jag tänkte, nu ska jag se om jag kan se ovanpå magen att de rör på sig. Sen kom de en rejäl spark, jag såg hur magen blev högre och sne åt vänster sida, där sparken kom:) De var såå härligt att få känna sparken och samtidigt se den:)
Sen så fick älskingen känna sparkar från bebis! <3

Idag, nu på morgonen så har bebisen rört på sig mycket:) Så jag har sett sparkar lite här och var på magen:) Så härligt att få se! <3


Kommentarer
Postat av: mamma

Du ska väl inte väcka den lilla heller....

2010-02-10 @ 17:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0