Bebis - sparkar

Igår när jag kom hem från jobbet så gick jag och la mig i sängen. Älsklingen satt i vardagsrummet och kikade på en film.
Jag la mina händer på min mage som jag brukar göra för att försöka känna bebisen. Jag tyckte mig känna bebisen röra sig där inne i magen, och att jag för första gången kände det utanpå magen också. Klockan var då 23.14... jag smsade älsklingen att han skulle komma in.
Jag fortsatte hålla händerna på magen, då fick jag för första gången känna 3st sparkar ovanpå magen!:) En av dom var jättetydlig. Jag kände i mig hur sparken kom, samtidigt som jag kände de utanpå magen:)
Jag ringde till älsklingen så han fick komma in, och skynda sig, klockan var då 23.15. Han kände dock bara att det rörde på sig, men snart får även han känna sparkarna!:)

Men jag blev såå lycklig igår kväll när jag för första gången fick känna sparkarna utanpå magen!:D Från min och älsklingens bebis!:) Så inatt sov jag gott! Å idag har jag varit glad!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0