Helgen/Barnvagn

Lördags:
Upp halv 8 ch göra sig i ordning. Sen åkte jag, älsklingen och en kompis till kista galleria och tittade på barnkläder och lite annat. På vägen hem åkte jag och min kompis till barnens hus, medan älsklingen åkte hem. På barnens hus kikade vi barnvagnar och lite annat. Sen kom jag hem vid 6 tiden... för att äta. Sen drog jag och älsklingen hem till hans polare för att fira honom - födelsedagsfest. Vid 12 på natten åkte vi för att hämta vår kompis igen, och vi åkte hem till oss för att spela crash bandicoot till halv 2 på natten.
En händelsefylld och jätterolig dag!! :D

Söndags:
Jag och älsklingen åkte till barnens hus för att titta på vagnen jag tittade på igår.
(Vi hade även hittat en vagn på bloket, en brio happy, 1 år gammal. Jättefin ljusblå färg.) Men när vi kände på en likadan modell i affären och den andra vagnen så passade den andra vagnen oss bättre (Teutonia). Den var bättre i dämparna och lättare och köra och mindre att fälla ihop. Samt lite mer funktioner. Så jag och älsklingen köpte den barnvagnen idag på rea. Vi betalade 5600kr (och orginalpriset var 7600kr).
Vi är jättenöjda med vagnen!:) Det är en sittvagn, med en mjuklift till för liggfunktion.
Här kommer bilder på barnvagnen, klicka på bilderna för större format.


(barnvagnen med vindskyddet på)


(barnvagnen från sidan)


(barnvagnen med mjukliften i)


(barnvagnen som sittdel,
och handtaget på andra sidan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0