En sjuk son

Igår var min älskade son lite gnällig hela dagen... så jag började ana att han började bli sjuk... han hade heller inte så bra aptit... senare mot kvällen vart de lite värre och han var även jättesnorig...

Mellan 8 och 12 på kvällen så vaknade han över 4ggr/timmen... för han hade lite halvsvårt att andas... så jag tog lilla Troy och la han tätt mot mig (för de var de enda som funkade), så han och jag fick sova riktigt bra inatt trots att han var täppt i näsan...
Han visade ingen aptit inatt, men han fick mat i alla fall, och då blev han glad! Men direkt efter maten, somnade han om...

Nu idag är han inte lika gnällig (hittils), men han är jättesnorig och man ser på honom att han är lite hängig, men de är kul att leka endå, hehe

Så idag blir det ingen BVC för oss, och ingen vaccination...

Min älskade son <3 Inge kul att se han lida så... Man vill kunna hjälpa till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0