Till min stora kärlek

Till min älskling!

 

Vet du en sak? Jag ÄLSKAR dig!
Vi har snart varit tillsammans i 6 år… fattar du? 6 helt underbara år! De lyckligaste åren i mitt liv!
Det var som igår du satt på tåget påväg till västerås och mig. Herregud va nervös jag var, haha jag kommer aldrig glömma den känslan jag hade i magen då! När du åkte upp i rulltrappan med din röda mössa och din stora Helly Hansen jacka. Ja, den kramen du gav mig där, vår första kram, den var så jäkla mysig!

 

Minns du i början av vårt förhållande när vi bara vågade kyssa varandra om vi kittlades? Alla långa långa samtal vi hade med varandra varje dag, så ofta vi bara fick och kunde!  
Eller när comviq kompis kom… Jag minns även när du följde med på våran semester till gränna och High Chaparall. Haha, när de blev översvämning i vårat tält.

 

Tänk va många djur vi haft under alla dessa år… Vi har även hunnit flytta snart 3 gånger tillsammans! Haft 4st bilar, hehe! Tänk hur många olika frisyrer och stilar vi har haft under alla våra år tillsammans!

 

Jag kommer även ihåg alla våra underbara promenader tillsammans! Speciellt en minns jag, när vi var ute och gick en tidig vårdag runt skanzen i Hallsta… jag hade min rosa tröja på mig, och vi tog en massa kort under promenaden, åh älskling va jag älskar dig!

 

De bästa vi gjort hittils är i alla fall att skaffa Troy! Vi har av kärlek skapat den finaste människan på denna jord! Å du älskling, du är den bästa pappan som finns, du är så fin mot våran lilla son, å han älskar dig så mycket!

 

I ett förhållande går det upp och ner, men oavsett så älskar jag dig! Du är min fästman, min sambo, min bästa vän, min stora kärlek, du är mitt allt! Det känns skönt att en person – du känner mig så bra, för man behöver ibland någon som känner en så väl, och jag vet att du alltid finns där för mig, och ställer upp och de gör mig varm i hela kroppen!

 

Just nu när jag skriver de här så sitter du påväg hem i bilen från Malmö, och jag bara saknar dig såå mycket!  Jag vill slänga mina armar om dig och kyssa dig! Jag vill ta din hand och gå hand i hand in i sovrummet och lägga oss, och somna i din famn!

 

Jag älskar dig min älsklings pälskling!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0