Hundvakt och barnvakt

I Fredags morse åkte älsklingen och Marre ner till Malmö för att gå på konsert på kvällen...
Så på eftermiddagen åkte jag och Troy för att hämta Becca (som skulle sova hos oss), när vi hämtat henne åkte vi vidare för att hämta Lexuz (Marres hund), som vi ville vara hundvakt åt!:)
Så jag har haft fullt upp nu i två dagar, men kul har de varit! Annorlunda också...

När vi kom hem allihopa på fredagskvällen, så satt vi och invänta att Bring skulle komma så vi fick bli av med soffan vi sålt... När dom rang för att berätta att dom var påväg, så rang jag upp Niklas... Då kom han, Hampe och Linus för att hjälpa mig att bära ner soffan, och in i lastbilen! :) Tack! Så från och med nu och ca. 1,5 veckor framåt blir det att sitta på golvet...
Sen efter idol och innan jag la mig så gck jag ut med hunden, sen hoppades på att han och katterna skulle gå ihop med varandra på natten... och de gjorde det...
Men Troy (som fortfarande är snorig), vaknade vid 11 tiden på kvällen och var grinig, men tillslut somnade han i min famn...
Sen småvaknade han hela tiden fram tills 2 på natten, då gav jag upp och gav han mat. Sen somnade han på en gång flaskan tog slut, och sov i sin säng fram tills halv 6 på morgonen. Då gick vi upp och medan hans flaska låg på kylning så gick vi ut med Lexuz.
Sen fick båda mat, och efter de somnade vi om... och vaknade vid halv 8. Då klädde vi alla på oss och gick ut på en promenix i snön som kommit... Lexuz busade jättemycket med både mig och Becca!
Sen gick vi ut igen vid 12 tiden... och efter det åkte vi till loppisen för att handla ett täcke till Troy, och sen till hemköp för att handla mat till lasangen jag gjorde sen på eftermiddagen.
Sen var vi ut på en promenad vid 3 igen, allihopa! Å sen ut för att kissa vid 6 mot kvällen igen... för att sen skjutsade jag och Troy hem Becca.

Nu är klockan 8 och Troy har ätit gröt för kvällen och ligger nu i sin säng och sover!:) Å jag njuter av att sitta här i lugn och ro med en sovandes Lexuz framför mina fötter!:)
Hans husse och älsklingen kommer hem om ca. 2 timmar...!


(Becca och Lexuz)

Jag vill även tacka Becca för att hon har varit barnvakt åt Troy nästan hela dagen idag! :)
Så jag kunde börja packa ner porslinet från köket, ner i kartongerna, städa upp lite, laga lasange för att frysa in, och diska! :)

Kommentarer
Postat av: rebecca

jaa vi hade jätte kul..

det var jätte kul att passa troy,,

och lexus var såå snäll och busig såå...

tack själv för att jag fick komma till dig<333

2010-11-23 @ 20:23:00
URL: http://rebeccabergvall.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0