HUNGRIG!

Ja... jag är inne på min 4:e dag med att bara dricka pulverdiet från nutrilette... Men jag klarar inte de här längre...
Alla mina muskler jag byggt upp i 4 månader håller på att försvinna... jag är yr hela tiden... svag, lättirriterad, och magen kurrar dygnet runt!! Jag känner mig som ett fattigt afrikabarn som inte fått mat på flera dagar...

Så jag tänker ge upp! Tänker börja byta ut 1 av målen mot corn med wokgrönsaker! (Blir ca 300kcal den måltiden ist för 110kcal).

Sen får vi se hur de kommer att gå... Man får ju inte gymma heller när man går på dieten, och jag vill gymma... så nej... Men förhoppningsvis så har min magsäck krymt lite och jag lärt mig att man inte behöver vara mätt jämt...
Hoppas även att mitt 1kg jag gått ner på de här 3 dagarna, stannar kvar där...





Sen vill jag även tillägga att min älskling och Marre åkt till Malmö nu, för att gå på konsert Marre vann i veckan... Dom kommer hem imorrn någongång på eftermiddagen (efter alla besök på vägen hem dom ska göra till olika folk).
Under tiden ska jag ha Becca här, och vara hundvakt till myshunden Lexuz! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0