Stolt över mig själv

Hehe, igår gjorde jag mig stolt över mig själv... tänk att Jag skulle vara den som tar de dära stora steget, som egentligen är väldigt litet... Jag lixom? Envisa Diana... Men jag gjorde det!
Mycket tackvare en kompis till mig, som fått mig och tänka annorlunda (åt de bättre hållet) på många saker här i livet!

"Livet är för kort för att man ska bråka och tjafsa med folk... ... ... och ... ... ... Jag kan inte göra fred på jorden, eller rädda alla människor. Men jag kan iaf göra något till någon."


Så igår kväll låg jag i sängen i över två timmar... för jag kunde inte sova... jag låg och tänkte på hur lycklig jag är just nu!
Vafan, om 10 dagar ska jag och min lilla älskade familj flytta till en helt nybyggd lägenhet som ligger väldigt centralt i märsta... standarden kommer vara väldigt hög... vi kommer ha en stor frys, en stor kyl, en diskmaskin, en tvättmaskin och en torktumlare... det är ekparkett i alla rum... öppen planlösning... vi kommer ha nya fina möbler... Men nästan bäst av allt, det kommer troligen vara varmt där inne nu på vintern.
Jag har världens finaste son!! Han är så fin, och det är jag och min man som har skapat honom! Älskar er båda två så mycket!
Jag har fått en jättebra och fin vän!
Ett tjafs verkar ha löst sig!
Min älskling är så duktig och tapetsera! haha... jag kan skriva på i en evighet... Jag känner mig bara tacksam för livet just nu...!


Att få nogon klok att prata med när man behöver det, och min och Troys resa till Linköping tillsammans med honom (och familjen vi bodde hos) behövdes verkligen!:) De var guldvärt för mig!:)




Kommentarer
Postat av: Anonym

:) :)

2010-11-17 @ 19:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0