Min och Troys helg!

Fredag:
Jag och Troy åkte till kinan för att äta lunchbuffe med svärmor. Det var super gott!
Efter det åkte vi till älsklingens jobb för att säga hej då... Jag och Troy skulle åka till hallsta!
På fredagskvällen var vi tillsammans med Troys mormor och morfar på Jasmines galakväll i skolan! Det var trevligt, fick även träffa gamla lärare...

Lördag:
Jag och Troy var ute och gick tillsammans med Jenny och Frej (och hunden Greta)! Jättetrevligt!
Sen åkte vi till Troys gammelmormor och gammelmorfar och hälsade på innan vi åkte hem igen...
På vägen hem hämta vi upp älsklingen och åkte till Märsya, då han och Marcus skulle handla lite inför kvällen...

Å nu sitter jag och Troy i soffan med mysbelysning och bara myyyyser!!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0