Ny soffa

Idag åkte vi till Danderyd, för att titta på premiären av nya möblebutiken Berdhardssons möbler!
De bjöd på en sjujävla god tårta!! Sen hade de även jättefina möbler att titta på!:)

Jag och älsklingen är ju ute efter ny soffa, en lite mindre, och de första jag såg när jag gick in var en lila divansoffa, skitfin! Men vi gick och tittade vidare på andra... men kom fram till den igen, och vi sa båda - den ska vi ha!:)

Så vi beställde soffan, och den ska levereras hem till vår nya lägenhet samma vecka vi flyttar in!:)

Soffan kostade 7700kr (Men vi lär få mellan 5-6000kr för vår gamla soffa... så då kostade den inte så jätte mycket längre:P)

Ja, jag är jätte nöjd med köpet! Skönt att ha en soffa som inte är neutral i färgen! Färg livar ju alltid upp! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0