6 år med älsklingen

Jag och älsklingen träffades den 19 februari -2005... och idag är de den 19 februari -2011... 6 år tillsammans av kärlek idag - och de känns helt underbart!!

Vi har pendlat fram och tillbaka till varandra i över 3 års tid... Vi har många fina och roliga minnen med varandra genom åren... Nu har vi ett barn tillsammans - världens finaste Troy! Jag älskar dig Robba!

Mina föräldrar kom hem till oss idag för att sitta barnvakt åt Troy. Så jag och älsklingen åkte in till stan för att bara vara vi två (det var en så skum känsla, vi gick bara vi två, hand i hand utan Troy... haha de var längesen sist).
Sen åt vi på den Italienska restaurangen D6 - de va jättefint där inne och god mat!
Efter de gick vi på bio - Sanctum. Vi såg den i 3D i Stockholms största biosalong!:) Filmen var riktigt bra!

Sen på morgonen när Troy vakna så tog mamma och pappa hand om honom, så vi fick sova ut!:)













Tack mina föräldrar för hjälpen med att passa Troy!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätteskoj att få rå om han bara ! Hoppas att det inte dröjer för länge till nästa gång / mamma

2011-02-20 @ 20:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0