För och nackdelar

Varför jag vill ha kvar våra katter:
Dom är mysiga att gosa med ett litet tag innan man ska sova
Dom är mysiga att gosa med när man tittar på tv
Troy tycker e är roligt att prata med Baggen
Troy tycker de är roligt att klappa dom

Varför jag inte villa ha kvar våra katter:
De är jobbigt när dom vill gosa och inte jag vill, för dom ger sig inte
De är jobbigt att dom busar dygnet runt på nätterna
De är jobbigt att ha en kattlåda
De är fult att ha en kattlåda
De är jobbigt att göra rent kattlådan
De är dyrt att köpa sand till kattlådan
De är jobbigt att ge dom mat och vatten hela tiden
De är jobbigt att deras mat och vattenskålar tar plats
De är fult med deras mat och vattenskålar
De är dyrt med mat till dom
Dom klöser på soffan ibland
Dom hårar förjävligt
Man kan inte ha blombuketter framme på borden för dom äter dom på dom eller välter dom
Dom äter ibland på blommorna i fönstren
Man måste dammsuga varje dag då dom lossar hår och skvätter ut kattsand
De är drygt när dom går och jamar hela tiden
De är jobbigt när dom går famför en så man nästan snubblar
Deras klösmöbel tar plats
De är jobbigt när man glömt bädda äsngen så de ligger fullt med katthår och grus i sängen
Jobbigt när dom är uppe på hyllor och har ner saker som står där
Jobbigt när man itne kan ha en dörr öppen utåt utan att dom kommer smita


Kommentarer
Postat av: Helena Raus

Hahaha, ja du Diana om det var min bra-inte bra lista hade jag inte tvekat en sekund att göra mig av med katterna.....uppenbarligen mer negativt än posetivt iallafall=0) Lycka till med valet o hoppas du väljer det som känns bäst för ER....

2011-02-23 @ 10:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0