En händelsefull dag

Dagen började med en jävla huvudvärk, så älsklingen tog Troy så jag fick sova på förmiddagen... Halv 12 gick jag upp idag och började städa de första jag gjorde, då vi skulle få besök senare på eftermiddagen.

Sen vid halv tre tiden kom Robbas moster m. flera hem till oss och hälsade på. Kikade på lägenheten och lekte med Troy.
Vid halv fyra sen åkte vi mot Huddinge för att äta middag med våra (mest Robbas) vänner. Det var världens krångligaste väg att komma dit, så vi åkte fel många många gånger i Stockholms stad... Men tillslut kom vi fram, och där blev vi bjudna på tacos, och de var riktigt gott!:)
Vid 8 tiden på kvällen skulle vi åka hemåt... och det blev fel många gånger där också... men sen sa vi att vi följer vägen mot Farsta, för då kommer vi sen hitta hem... Å när vi ändå var i Farsta så hälsade vi på svärfar m. familj!:) De var riktigt kul!

Å nu sitter jag här och dricker smoothie, men snart blir de läggdags!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0