En oplanerad men supertrevlig fredag hos Emelie

Haha, idag när jag och älsklingen skulle titta på Let´s dance så slutade tvn fungera som vanligt (jävla telia)... så jag smsa Emelie och fråga om jag kunde komma över... Inom loppet av 15 min så var jag hemma hos henne!:)

Dock blev de inte så mycket av att titta på Let´s dance... ärligt talat, jag såg inte på ett ända par som dansade, haha! De va mycket roligare och snacka! :)
Så tack för en trevlig kväll Emelie!:)

Aimee har även blivit såå duktig:) Nu kunde hon resa sig mot möbler på 2 sekunder, och gå utmed bord och tv-bänk, de va superkul att se!:)

När jag sen kom hem såg jag detta...



Älsklingen har druckit massa öl i sin ensamhet... tyckt synd om sig själv lite? Haft lite tråkit kanske? HAHA... jag som drog istället för han... mohahahaha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0