GOTT NYTT ÅR

Jag hade en superbra nyårsafton igår!:)
Vid lunchtid kom Marre och hämtade oss, sen åkte vi ut på landet (mot Norrtälje hållet), och hälsade på hans pappa m. familj! Där fick vi träffa alla deras 7 hästar! (2st storhästar, och 5st miniatyrhästar). Vi fick även testa att tolka bakom miniatyrhästarna (bli dragen med skidor bakom en häst). De var riktigt kul vill jag lova, men svårt att hålla balansen, men de gick!:)
Efter de så var vi fyra här hemma på kvällen och åt gott m.m. Men vid 11 tiden drog älsklingen och Marre iväg till Väsby, och jag satt kvar här hemma med en sovandes Troy och åt min rån med olika ostar till!:)

Idag på nyårsdagen är jag dock jävligt trött! (var tvungen att gå upp kl 3 inatt och låsa upp porten för älsklingen och Marre, Sen bli väckt av Troy vid halv 5, och 7)...
Så idag har jag inte gjort mycket... på förmiddagen satt jag, Troy och Marre och titta på en film medan älsklingen låg och sov... Sen medan dom andra tittade på en film på eftermiddagen så låg jag och sov i soffan... sen efter de skjutsade vi hem Marre till Bålsta. Å nu på kvällen har älsklingen och jag ätit pizza... och haft världens gladaste son här hemma!:)
Å nu ska jag sova (tidigt) för natten!


Sen vill jag även tillägga att jag tror de här året kommer bli super!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0