Lite allt möjligt

Såg idag när jag var inne på willys för att handla havregryn att man får köpa 3 st förpackningar blöjor i valfri storlek från både pampers och libero för bara 216kr!:)

Kikade även runt att dom hade familjeveckor där nu, så man kunde köpa våtservetter och nappar mycket billigare också:) De gillas! Så får passa på nu den 20:e och köpa hem till Troy så vi har för en hel månad, så tjänar vi in pengar också:)

Måste även titta va dom har för erbjudanden denna vecka, och planera inköpslistan utefter de kanske, så kan vi tjäna en liten slant ev... behövs nu när man inte kommer ha mycket pengar denna månad som kommer...



Btw, min lilla söta, fina Troy sitter i sin gåstol och han har åkt runt i en cirkel här i över 10 st varv nu:) Han verkar tycka de är riktigt kul!:)




Sen kan jag tillägga... Vill du eller känner du någon som vill ha en (eller två) katter så hojja till!
Vi har inte tid och ork längre för 4 st katter och vi har heller inte råd nu (vi har sagt upp försäkringen för dom också, och har knappt råd ändå)...
Lillen är isåfall den första vi kommer ge bort/sälja... han verkar trivas minst här hemma... han är rädd för Troy, och han vill bo lite lugnare vet vi... Här är en bild på honom!:)
Lillen är en lugn katt, som gärna gosar på hans villkor. Han har aldrig gjort något dumt, så de är ingen problemkatt!
Helt vill jag inte ge bort någon av katterna, men om jag känner att han skulle få komma till rätt person så skulle de kännas bättre!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0