Min söta älskade son

Min underbara son har blivit så jäkla snabb i sin gåstol!
Står jag och borstar tänderna i badrummet så kommer han efter mig... lagar jag mat kommer han efter mig och ska rota i lådorna:) Plockar jag ur diskmaskinen vill han också vara med:) Han kommer till mig när jag sitter vid datorn... eller när jag sitter i soffan:) Så jäkla söt!



Sen lät jag han "leka" själv med maten här om dagen efter han fått i sig lite mat i magen... Såhär kan de se ut då... Min älskling <3







Å Troy älskar att böja på sin ena tumme... de ser jätteläskit ut, som att den är ur led...




Sen tycker han även att de är jättekul att skrämma sin mamma, genom att stoppa in hela nappen i munnen... och ibland gör han de så bra att man itne ens ser att han har den i munnen... Ja han är lik sin pappa!:P




Nu går de även bättre med att ha Troy i sittvagnen, han börjar tycka de är lite kul tror jag:) Första gången gilla han de inte! Han såg så sur ut då:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0