Nytt år, ny vecka, nya friska tag

Ja!
Såhär är de... nu jävlar ska jag fan gå ner i vikt! Allt från graviditeten ska bort... och allt jävla fett som satt där innan ska också bort!
Jag vill kunna få på mig mina gamla fina klänningar igen... jag vill även kunna gå och shoppa och få på mig de jag testar... jag vill även kunna få bättre kondis, så jag kan springa och busa med Troy sen när han lär sig gå/springa!
Vi har även tänkt att vi antagligen ska åka utomlands vintern -11!:) Å då behöver jag kunna komma i en bikini!
Och...
Å de tar ju ett tag att gå ner i vikt, så dags och börja!

Allt som handlar om min viktnedgång kommer jag publicera på min "andra" blogg!
dhinkelman.blogg.se/viktnedgang (finns även en länk dit, nere bland mina länkar.)

Jag hoppas ni kommer följa mig där!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0