Stora killen

Inatt sov Troy själv i sitt egna rum för första gången!:)
De gick jättebra för honom! Han somna där inne utan problem strax före 8 på kvällen... och han vaknade sen första gången vid 5 på morgonen.



Dock tycktre jag de kändes lite skumt, att inte ha han inne i vårat sovrum... att de bara var jag och Robba där inne (för de va längesen sist).
Jag kunde även vända på mig i sängen också utan att tänka "tänk om jag väcker Troy".

De ända jobbiga var dock att babyvakten inte fungerade som jag trodde... När Troy kom åt den på natten hörde jag de, då jag vaknade till och blev livrädd för de lät så högt. (Ja för man var tvungen att ha babyvakten bredvid han i sängen för att den skulle funka).
Den fungerade heller inte när han vaknade på morgonen, så de var tur att vi hörde han ändå (och att älsklingen var vaken då). Men inatt ska vi testa att ha den närmare sovrumsdörren, för tror den funkar bättre då...
För vet jag att den funkar så kommer de här bli super!:)

Måste bara bli klara i hans rum!:) Så de blir mysigt där inne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0