Lägenhet

Sen jag såg den här lägenheten för några dagar sen har jag inte kunnat sluta titta på den!:) Jag är så jäkla sugen på att köpa den!:) Älsklingen gillar den också:)... och så får vi som vi vill båda två!:) En lägenhet ist för hus (för hus är både för dyrt och för mycket ansvar) och med en lagom stor uteplats på bottenvåningen!

Jag har promenerat runt några gånger i de området, och jag gillar de jättemycket! Mycket dagis och skolor runt omkring, fina promenadvägar och mycket lekställen för Troy... området ligger inte lika centralt som vi bor nu (med stationen runt knuten), men de tar bara 12min med buss från den lägenheten till stationen, och bussarna går oftast var 15:e minut.

Skulle vi köpa den här lägenheten blir vår månadskostnad inte högre än va vi har nu... blir isåfall ungefär likadant. Men då har vi något eget, där vi kan göra vad vi vill. Vi betalar heller inte 10 000kr i månaden till en hyresvärd, utan de är våra lånepengar vi betalar av...

Lägenheten är lika stor som den vi har nu, och den är i jättefint skick!:) Planlösningen är även den jättebra!:)
Öppet mellan kök och vardagsrum, stor hall, lagom stort badrum, ett stort sovrum och ett halvstort sovrum.

Visning på måndag, så får vi se va vi tycker och tänker efter den!:)

http://www.hemnet.se/bostad/bostadsratt-2rum-marsta-steningeterrassen-sigtuna-kommun-neptunusbacken-5,-bv-2013401


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0