Troys 1 års kalas

Den 8 Juni 2011 klockan 02.20 blev våran älskade Troy 1 år gammal!! <3
Tiden har gått så fort... första året med vår son har gått så fort... tänka sig att jag för 1 år sedan låg på förlossningen och kämpade och kämpade, när jag tillslut fick ut de finaste barnet i världen, upp på min mage - vår Troy! <3


Troy när han är nyfödd!:)


Tårtorna jag och älsklingen gjorde!:)


Kalas!:)


Födelsedagsbarnet!:)


Troy ska blåsa ut ljuset!:)


Börja äta sin egna tårta!:)


Många olika smaker!:)


Min älskade son! <3


Kladda med tårtan är roligt!:)


Kalas!:)


Kalas!:)


Troys paket!:)


Öppnar paket!:)


Troy i sitt bollhav han fick av moster Denise!:)


Troy och farmor!:)


Troy hjälper pappa att bygga ihop köket han fick av oss!:)


Troys lektält han fick av farbror Patrik!:)


En filt Troy fick av faster Becca!:)


Några av leksakerna han fick av gammelmormor och gammelmorfar
och mormor och morfar!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0