Jag kan och ny barnvagn

För 5 dagar sen reste sig Troy själv upp för första gången. Nu reser han sig upp mot allting, överallt, hela tiden!:) Va fort de går!!:)
Han har även lärt sig att klappa händer, pussas, och han kan stå själv och klappa händer korta stunder!:) Han försökte även ta några steg igår efter han hade stått upp själv, de gick 2 steg sen fick vi ta emot honom, hehe... Inte riktigt redo än, men han ville försöka!:) Sötnosen!! <3





Vi klpte även en ny vagn till Troy igår!:) Jag har tittat på en ny vagn länge, och sen jag fick se hur smart den här vagnen är så var jag tvungen och köpa den!:)
Nypri 6200kr... Men vi hittade en på blocket för 4000kr (som bara varit använd  i 4 månader). Så nu är de bara sälja av den gamla vagnen.



En video om hur smarta funktioner denna vagn har!:)

http://cache.vendaria.com/vpop/VpopV6.html?ct=25&ctname=ui&fw=700&fh=520&logo=518&fv=10&ap=vnd_babyjogger_city_elite_stroller&purl=MAIN_babyjogger_city_elite_stroller&iid=CdCpFgVzqIvvLvJIKvuIFgVwqvKJKu&bg=FFFFFF&nm=BZOpener&curl=&err=0&title=Vendaria%20Media&tp=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0