Mycket som händer på en gång - jag ska bli fin nu!

Ja nu är de mycket som händer på en gång här för mig!:) Men de känns jättebra, att de är mycket på g på samma gång!

Dels började jag med min licensbaserade medicin igår, mot min svåra acne jag har. Den medicinen ska jag äta nu i 6 månader!:) Sen är alla finnar borta, och då är de bara vänta på att ärren ska försvinna!
Men medicinen har mycket biverkningar:
Försämrat mörkerseende, torra slemhinnor (torra ögon, näsa, ansikte, händer, fötter m.m.), man får absolut Inte bli gravid då de skadar fostret, man kan ev bli deppig, man kan få förhöjt kolesterol, och förhöjt blodsocker.
Men som de är med biverkningar, man får inte alla... De vanligaste är torra slemhinnor!

Sen så håller jag ju på att gå ner i vikt!

Håller även på att fixa till mina fötter...

Bara min framtand kvar sen då :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0