30 dagar 30 inlägg

Dag 15 – Mina drömmar

Jag drömmer oftast om sånt som händer runt omkring mig. Sen har jag väldigt väldigt många gånger drömt om att jag tappar en eller flera tänder. Jag drömmer även mycket drömmar jag blir stressad över, läskiga drömmar.
När jag var gravid drömde jag mycket om barn... Så ja, de jag går omkring och grubblar på brukar återkomma i mina drömmar.

Sen va jag har för drömmar:
Jag drömmer om en lycklig och kärleksfull familj, med mina älsklingar jag har nu. Jag drömmer även om att vi någongång har råd till ett radhus/parhus eller något fristående hus, så vi kan ha vårat eget (älsklingen kan bygga allt han vill) och Troy kan vara ute och springa på vår gård, vi kan även bjuda hem våra vänner på grillfester.
Jag drömmer också om att få jobba med något av mina stora intressen, men vad vet jag inte riktigt än. Sen som många andra så drömmer jag om att vinna pengar eller någonting annat som lyxar till vardagen lite extra. De skulle vara så skönt att vinna pengar till tex handpening av ett hus, så man slipper leva med att spara alla extrapengar för att man sen vill ha ett hus... Eller så man slipper spara för att ha råd med semester m.m.
En annan av mina stora drömmar är att jag blir av med allt skit runt min mat och vikt... Jag vill gå ner ca. 25kg till och stanna kvar där och få kontroll över min mat, och hitta en bra balans.
Men jag är endå lycklig över de jag har just nu, min familj i vår fina lägenhet i fina Märsta!:)


Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Första kyssen
Dag 17 – Barndomsminne
Dag 18 – Ett pinsamt ögonblick
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Mina förebilder
Dag 21 – Mina dåliga sidor
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Mitt hem
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Det här är jag bra på
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Saker jag saknar
Dag 29 – Det här ska jag bli när jag blir stor
Dag 30 – 10 dödssynder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0