30 dagar 30 inlägg

Dag 17 – Barndomsminne

Ett barndomsminne... jag har så många, men ett som jag minns lite extra var en sommar...
Jag och min kompis Jenny (som även var grannar), vi gick nästan varje dag och plockade blåbär, sen gjorde vi blåbärspaj på dom, och åt upp nästan en paj varje dag (bjöd såklart de andra också)... Mellan de så satt vi antingen inne i hennes rum och spelade Sims eller satt på solstolarna och solade!:) Vi sov även över hos varandra nästan varje dag, antingen inne hos någon av oss, eller ute i tält på någon av våra gårdar.


Dag 17 – Barndomsminne
Dag 18 – Ett pinsamt ögonblick
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Mina förebilder
Dag 21 – Mina dåliga sidor
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Mitt hem
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Det här är jag bra på
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Saker jag saknar
Dag 29 – Det här ska jag bli när jag blir stor
Dag 30 – 10 dödssynder

Kommentarer
Postat av: jenny&frej

De var tider de ;)

2011-05-18 @ 08:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0