30 dagar 30 inlägg

Dag 19 – Detta ångrar jag

De jag ångrar... och tänker på varje dag... är varför jag litade på mina föräldrar?!
Varför lämnade jag ifrån mig Sixten... hjälpte till att få in han i transportburen... jag trodde på dom som fostrat mig, men dom bara ljög för mig, ljög mig rakt upp i ansiktet!!
Jag stod och grät i köksfönstret... och fick höra lite tröstandes att jag skulle få åka och hälsa på min katt Sixten flera gånger så han skulle få komma till pappas kompis...
Men istället fick jag veta någon vecka senare på de värsta sättet man kan få veta någåt... att han inte levde längre... Pappas kompis hade skjutit honom... Min Sixten var död!

Jag gråter än idag över de här... Världens snällaste katt var han, min Sixten var helt underbar... å den att ens föräldrar ljuger en rakt upp i ansiktet... och att jag trodde på dom och hjälpte till (fast jag inte visste vad jag hjälpte till med)... Usch!!

Jag saknar min Sixten så mycket, och ångrar så att jag inte anade något den dagen, så han hade kunnat fortsatt leva än idag... Jag skulle ha haft mer vetskap.

(Vi räddade Sixten, då han var hemlös... han kom hem till oss mager och sjuk, men bättra på sig jättebra tills...)




Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Mina förebilder
Dag 21 – Mina dåliga sidor
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Mitt hem
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Det här är jag bra på
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Saker jag saknar
Dag 29 – Det här ska jag bli när jag blir stor
Dag 30 – 10 dödssynder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0