30 dagar 30 inlägg

Dag 22 – Det här upprör mig

Folk som plågar och misshandlar djur de stör mig som fan!! Hur man som människa med makt kan gå på ett oskyldigt djur medvetet och skada de... nej de förstår jag mig inte på!
Jag blir även upprörd att de för en del (inklusive mig) är så jävla lätt att gå upp i vikt, men fan så svårt att gå ner i vikt!
Förstår mig heller inte på folk som är otrogna... Hur kan dom gå och ha de på sitt samvete? Ljuga för sin partner... nej de förstår jag mig inte på, man sårar ju den andra så jävla mycket när de väl kommer fram... ärlighet varar längst!


Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Mitt hem
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Det här är jag bra på
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Saker jag saknar
Dag 29 – Det här ska jag bli när jag blir stor
Dag 30 – 10 dödssynder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0