30 Dagar 30 Inlägg

DAG 01 – Presentera mig själv

Ja, jag heter då Diana, och är 21 år gammal. Jag bor i en nyproducerad hyreslägenhet här Märsta (sen 6 månader tillbaka) tillsammans med min sambo Robba. Vi har en son ihop som heter Troy som snart är 11 månader gammal. Vi har även 2st katter som heter Donna och Tussan.
Jag är en person som gillar att ta de lugnt och umgås hemma med familj och vänner. Men träning är ändå viktigt för mig.
Just nu är jag mammaledig, men annars så är jag undersköterska på ett äldreboende sen ca. 2.5 år tillbaka.
Djur är en viktig del av mitt liv, och har alltid varit. Speciellt hundar! Men alla djur är underbara på sitt sätt!
Jag och min sambo har varit tillsammas i 6år och 3 månader nu - han är en underbar kille, rolig och är alltid full av ideer, han är även väldigt omtänksam och kärleksfull.
Min son är de bästa som har hänt mig här i livet! Han är världens gladaste, goaste, finaste och snällaste barn man kan ha!:)
Just nu håller jag på att kämpa med att gå ner lite i vikt - få bort de kilon jag lagt på mig sen jag blev sambo (för ca 2.5 år sedan).
Annars så är jag en glad, öppen, envis, petig och självkritisk person av mig som gillar ording och reda!
Jag gillar att lyssna på rock! Har jag nog fått från min pappa, hehe! Rockabillymusik är bra de också!:) Men de mesta musik funkar att lyssna på (förutom klassisk :P), älsklingens musik funkar bra de med, gör de inte de till en början så gör de de efter bara en dag oftast:P
Jag hatar vinter och snö! Men älskar våren, när de är lagom varmt och blommorna börjar titta fram och man får härliga vårkänslor!:) Sommaren är också härlig när man kan sitta ute och grilla! En höjdpunkt på sommaren är power meet!:)




Dag 01 – Presentera mig själv
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Vad bjuder jag på för mat?
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Om det här vore min sista dag
Dag 07 – Vänner
Dag 08 – Favoritsaker
Dag 09 – Min tro eller livsfilosofi
Dag 10 – Bloggfavoriter
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – 10 saker du inte vet om mig
Dag 13 – En vanlig dag hemma hos mig
Dag 14 – Dåliga vanor och laster
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Första kyssen
Dag 17 – Barndomsminne
Dag 18 – Ett pinsamt ögonblick
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Mina förebilder
Dag 21 – Mina dåliga sidor
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Mitt hem
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Det här är jag bra på
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Saker jag saknar
Dag 29 – Det här ska jag bli när jag blir stor
Dag 30 – 10 dödssynder

Kommentarer
Postat av: Anonym

Detta ska bli intressant att följa /mamsen

2011-05-02 @ 06:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0